Írta Arold Peter és az élet, de besegített az MI-is
Hetek óta fizetett hirdetésekben tolja a kormányoldal szócsöveként is ismert TV2-t az RTL klub gyalulásával. Hol másutt, mint a szintén jobb időket megélt Origón.
Természetesen a kereskedelmi csatornák versengése nem újkeletű, de az már magyar szokás – ott fent – hogy az adófizető polgár pénzén fizetett Facebook hirdetésekben tolják a propagandát, míg a pörköltön nevelkedett magyar fogyasztó, szafttal lecsöpögtetett trikóban nézi a valamikor jobb időket is megélt kereskedelmi csatornák, agysorvasztó celebműsorait.
Mivel az RTL klub vezetése, illetve tulajdonosi köre nem szállt be a néphülyítésbe – ami a kormánypropagandát illeti – így az ellencsatorna új technikát eszelt ki.
Ez persze nem zárja ki azt, hogy az RTL műsorai sem érik el nálam a 8 pontot a 10-es skálán.
Magyarország első kereskedelmi csatornája az RTL volt
Az RTL Klub Magyarország egyik vezető kereskedelmi televíziócsatornája. Az RTL Klub hivatalosan 1997. október 7-én indult el a magyar televíziós piacon. Az indítása egy jelentős mérföldkő volt a magyar televíziózás történetében, mivel az RTL Klub az első magánfinanszírozású kereskedelmi televíziócsatornák egyike volt Magyarországon.
Az RTL Klub bevezetése óta fokozatosan növelte nézettségét és népszerűségét a magyar közönség körében. Az RTL Klub gyorsan vált a magyar televíziózás meghatározó szereplőjévé, és egy sor népszerű műsort és sorozatot kínált a nézőknek. Az egyik leghíresebb sorozata a „Barátok közt,” ami hosszú ideig futott a csatornán, és egyike volt a magyar szappanoperák legkedveltebbjének.
Az RTL Klub műsorkínálata sokszínű, és magában foglal hírműsorokat, szórakoztató műsorokat, reality show-kat, filmeket, sportesemények közvetítéseit és sok egyéb tartalmat. Az RTL Klub célja, hogy a lehető legszélesebb közönséget szolgálja ki, és igyekszik naprakész tartalmat kínálni.
Az RTL Klub a további évek során tovább fejlődött és bővítette szolgáltatásait. Az csatorna számos további csatornát is működtet, például az RTL II, RTL III, az RTL Most+, és az RTL Gold, amelyek különböző műsorokat és tartalmakat kínálnak a nézőknek.
Az RTL Klub a magyar médiapiacon az RTL Group, amely egy nemzetközi médiacsoport leányvállalata. Az RTL Klub és az RTL Group folyamatosan fejleszti a műsorkínálatot és az adásminőséget, hogy megfeleljen a magyar közönség elvárásainak és a gyorsan változó televíziós ipari trendeknek. Az új információk szerint decemberben indul a társaság négy új csatornája.
A TV2-nek is vannak népszerű sorozatai és műsorai, amelyek széles körben ismertek Magyarországon. A csatorna szinte egyidőben indult az RTL-el, szintén 1997-ben. A TV2 aktívan fejleszti tartalmait és műsorstruktúráját, hogy versenyképes maradjon az adási piacon.
Mint az RTL Klub esetében, a TV2 is különböző további tematikus csatornákat működtet, amelyek különböző típusú műsorokat kínálnak. Például a TV2 Csoport magában foglalja a TV2, a Super TV2, a FEM3, a PRO4, a Spíler1 TV, a Mozi+ és más csatornákat.
A TV2 és az RTL Klub között egy hosszú ideje tartó verseny zajlik a magyar televíziós piacon, és mindkét csatorna igyekszik minél több nézőt vonzani és magas színvonalú tartalmat kínálni a magyar közönség számára. A TV2 és az RTL Klub a magyar televíziózás dinamikus és versenyképes aspektusait képviselik.
Természetesen tudjuk, hogy a televíziós csatornák többsége politikai hátérrel rendelkező tulajdonosi körrel rendelkezik, ez nincs másként nálunk se.
Míg az RTL nincs magyar tulajdonosi kézben, a TV2-t kormányközeli milliárdosok kezébe került, így a kormány egyik szócsöve lett, ami a hírek kezelését és válogatását illeti.
- Egy segg hisztije
- Havas ritkán tesz ilyet, de most megtette
- Ahogy a Fidesznél megy az idő
- Újabb „leleplező” vallomás Magyar Péterről, ezúttal ex barátnője tálalt ki
- Deutsch Tamás szerint Magyarország már bevándorlóország lenne