A Lázár János hivatalának tevékenységére rálátó forrásból most úgy értesültünk, esélyesen már 2023-tól megszűnik az összes nagy állami cég, amely szervezetileg az Építési és Beruházási Minisztérium alá tartozik.
Kivétel ez alól a Magyar Közút azon egyszerű oknál fogva, hogy az ottani feladatok jó része (úthálózati nagyberuházások kivitelezése, közúthálózat karbantartása) és a több mint 6500 fős dolgozói állomány nem olvasztható be a minisztériumba.

Beszántja az összes alá tartozó állami céget Lázár minisztériuma
Az átszervezésnek ugyanakkor biztosan lesznek vesztesei a vállalatok felső vezetésében, ahol bruttó több millió forintos fizetések jellemzők…
Az önállóan működő társaságok beszántásának indoka forrásunk szerint a párhuzamosságok megszüntetése, valamint az, hogy önálló építési minisztériummal már nincs rá szükség, hogy külön-külön cégeknél legyenek az egyes projektek és feladatkörök.
- A hatalom árnyékában – így épült ki a Fidesz gazdasági birodalma
- Az egykori Tungsram gyár területének fejlesztéséről szóló szakmai párbeszéd vette kezdetét a Design Week 2025 keretében
- Fontos győzelem Budapestnek és az országnak a reptéri vasút ma bejelentett régi-új terve!
- Búcsú Komjáthy Györgytől: a magyar rádiózás legendájától
- Németország erősít, de nem háborúra készül – a magyar kormány narratívája mégis mást sugall
















